נהיגת חולות

נהיגת חולות זה כיף גדול אבל יכול להיות תסכול עמוק 
1. הורידו לחץ ניפוח בגלגלים לפי מודד לחץ אויר ל 12-15 PSI תלוי במצב החול בקיץ מומלץ 12 PSI 
2. יש לתכנן את נתיב הניסעה וליצפות כול הזמן קדימה מומלץ לא לעצור כול עצירה עלולה להפוך לתקיעה 
3. חייבים לעצור   ? שני דרכים לעצור  
א. לא בולמים בעזרת הברקס נותנים לרכב לעצור לבד על ידי שחרור דוושת הגז  
חייבים לבלום בעזרת דוושת הברקס ? אז בעדינות רבה  
לא לעצור במישור חפסו ירידה או לחלופין  עליה עוצרים עם הפנים לעליה ואז אפשר לנסוע בהילוך אחורי  
4. מתחילים בנסיעה עם מעט גז ולא הרבה גז המנוע ישלח הרבה כוח לגלגלים והם יסתחררו ויחפרו בחול אופס תקיעה  
כאשר מתחילים בנסיעה עם הגה ישר הרכב תופס תעוצה יש לנדנד את אהגה ימינה ושמולה על מנת שהיה יותר התנגדות של חול מול הגלגלים  
5. ניתקעתם  
א. עוצרים לא מנסים יותר על מנת למנוע שקיעה עמוקה יותר  
ב. שותים קפה נרגעים בוחנים את המצב במידה ויש רכב נוסף שיכול לגרור אתכם לאחור . מעולה  
ג. אתם לבד ? פחות נעים אבל אפשרי לפנות את החול מתחת לגחון לעוריד עוד קצת אויר ולקוות לטוב מומלץ לפני נסיון לנדנד את הרכב מצד לצד ולנסות לנסוע קדימה ואחורה לאת לאת עד שאתם יוצאים  
6. צריכת דלק בחולות גבועה פי כמה וכמה מנסיעה על הכביש 





ירידה תלולה 

לפני ירידה תלולה יש לבצע מספר פעולות  
1. יש לרדת מין הרכב ולבדוק את הדרך  
2. במידה ויש מדרגות יש לבצעה עבודות בניה של סלעים על מנת להפחית את האפשרות לקבל מכה בגחון  
3. יש לשלב להילוך כוח L על מנת שהגיר יבלום את הרכב  
ופחות לחץ על הבלמים  
חייב לרדת מין הרכב 4 שלבים:
1. שלב להילוך רוורס  
2. הרם את בלם היד  
3. כבה מנוע  
4. שים אבנים מתחת לגלגלים על מנת לאבטח את הרכב 



האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים